24 Ogos 2012

NAK KURUS TAPI MENYUSU ANAK?? BOLEH KE?



boleh ke ibu yg menyusu mengambil produk uslim??????

untuk pengetahuan anda produk ini bukan mengandungi kacip fatimah seperti jamu2 yang lain sudah sememangnya panas...

TETAPI dengan PRODUK USLIM anda xperlu bimbang untuk mengambil tetapi hanya perlu minum air lebih 3 liter dari org biasa yg tidak menyusu kerana jika kurang minum anak anda akan kene ruam atau panas sahaja.

produk ini bukan untuk cirit birit kerana tiada DAUN SEENA yg merangsang pembuangan serta pengakisan usus perut..

oleh demikian peluang untuk ibu2 yg mengalami berat bdan dan masih menyusukan anak bolehlah dapatkan USLIM anda ari ini jugak

1 ulasan:

  1. Kak..saya dah amik uslim hampir dua bulan alhamdulillah susu saya masih lagi ada seperti biasa..tapi yg pelik nye berat bdn anak saya menurun plak..tapi kuat makan..sampaikan mak saya mengesyak maybe sebab saya minum uslim..betul ke kak?

    BalasPadam