26 Ogos 2012

MENGAPA SUPPLEMENT TIDAK BOLEH DIAMBIL BERSAMA USLIM??

salam hari minggu untuk semua pembaca blog tercayang...

pagi ni saya telah dimaklumkan ade yang masih lagi menggunakan produk lain selain uslim..katanyer nak cepat langsing..

dia campur B14 FAT BURNER + U-SLIM .. untuk cepat langsing
kita semak sama2 apa dia B14 dan U-SLIM

B14 FAT BURNER ialah dari bahan hoodia, tidak kurang dari 6 gelas air mesti diambik
U-SLIM ialah dari bahan Hoodia gak salah satu bahan yang ada, tidak kurang 8 gelas air mesti diambik.

kesimpulannya: bila kandungan air berkurangan, kepala kita mula la sakit yang amat2 sangat, demam, lemah tubuh badan, seram sejuk, tonsil dan 100% kegagalan tenaga badan kita jadi lemah.

atas demikian produk yang salah atau diri anda yang salah???

JGN NAK KURUS CEPAT ANDA SANGGUP WAT APE SAJA TAPI BILA TERJADI APA2 PRODUK PULA YANG DIKATAKAN BERMASALAH DAN SEBAGAINYA.
INGATLAH SIKAP ITU WAT MEROSAKKAN DIRI SENDIRI DAN CUKUP MEMBERI IMPAK YANG TINGGI PADA ORANG LAIN.



Ingatlah bahawa apajua pun semua dari Allah..sakit dan sebagaimana...apa2 pun itu kebetulan saja, kuasa membeli ditangan kita, pilihlah yang maner terbaik.. saya sedih kerana saya nak share produk terbaik bersama anda semua..kerana saya da cuba apa saja produk terbaik dalam pasaran..semua terbaik tetapi kegagalan saya sbb saya xdiet kerana itu bila U-SLIM ini di pasarkan saya amik kerana ia xperlu diet dan mengikut permakanan sepertimana produk lain sarankan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan