01 Jun 2012

Produk U-Slim


Memperkenalkan produk yang terbaru masa kini yang murah, paling berkesan dan mudah untuk mendapatkan bentuk badan yang anda ingini. Ia membantu anda untuk melangsingkan bentuk badan dan sekali gus menurungkan berat badan yang tegar untuk diturunkan walau apa jua cara sekalipun.  Produk ini dicipta adalah untuk mereka-mereka yang benar-benar ingin mengembalikan semula bentuk badan selepas melalui pembedahan dan akibat melahirkan anak terutama wanita, apabila meningkat umur, kadar metabolisme semakin menurun dan pelbagai jenis senaman, diet yang keterlaluan dan pelbagai cara telah dibuat tetapi sukar untuk menurunkannya. Pada yang berkemampuan, mereka boleh ke slimming centre tapi pada yang kurang berkemampuan bolehlah mencuba produk yang cukup berkesan ini.

Antara kandungan yang terdapat dalam produk ini adalah:

Carcinia Cambogia




Hoodia







White Kidney Bean





Purslane



Green Tea




Lotus Leaf


 Psyillium Husk

Antara Perisa Produk U-Slim

Mangga


Lime


Kedua-dua perisa ini sungguh segar..tak terasa seperti minum ubat untuk menurunkan berat badan tetapi seperti jus buah-buahan. Pada yang pernah merasai kehebatan produk ini, pasti mereka ini akan mengiyakan apa yang dinyatakan.

Dalam tempoh seminggu anda akan mendapat dapat melihat sendiri angka di penimbang berat badan anda.

TESTIMONI




inilah badan saya sebelum saya mengenali produk U-Slim












HARGA

Harga Sekotak RM75.00 untuk 10 sachet (10 hari)

PROMOSI

Harga 3 Kotak RM200 (cukup untuk sebulan) -pada yang diluar kawasan kuala Lumpur wang pos free.

Harga untuk Wakil Penjual adalah harga lebih murah dari harga ini. Pada yang ingin menjadi wakil penjual anda perlu membeli sebanyak 15 kotak untuk mendapat harga yang istimewa.

Pada yang berminat untuk membeli dan mencuba produk ini boleh menghubungi saya di talian 019-3105470 (azlina). Stokis Kuala Lumpur.

KESAN PENGAMBILAN PRODUK INI

Berpeluh dengan banyak tanpa perlu cirit birit.  sistem perkumuhan yang teratur, sentiasa kenyang.

Jika anda terasa pening kepala ini bermakna anda kekurangan air dan perlu minum air untuk proses pembakaran.


PADA YANG SUDAH PUN MENDAPAT BERAT BADAN YANG IDEAL ANDA BOLEH BERHENTI TANPA PERLU BIMBANG AKAN KENAIKAN BADAN ANDA SEMULA 

CARANYA:





4 ulasan:

  1. Bagaimana penggunaan pada Bulan puasa?

    BalasPadam
  2. Kenapa tiada nama pengilang atau pengedar pada produk? berdaftar atau tidak dengan Biro Pengawalan Farmaseutikal kebangsaan?

    BalasPadam
  3. Adik saya syorkan tp sy blm cuba. Klu ada kelulusan pelbagai tu, tentu harga lbh mahal kan.

    BalasPadam
  4. salam saya berminat mak jasi pengedar tlg emailkan saye syarat2 menjadi pengedar tq emailkan ke ikhwan_roseni@yahoo.com

    BalasPadam